linadapanfu

Alla inlägg under januari 2011

Av Linada Panfu - 31 januari 2011 17:03

Hej! Glömde skriva om Gp-dagen.

  

Men men. Vad kan man göra? Inga bilder, inga bra inloggningar. Allt var lite tråkigt på Panfu just den dagen. Kanske var jag förskyld? Eller så gillar jag att inte vara GP.


Men jag ska börja lägga upp ritade bilder. Men först! Ska ni börja kommentera, ge förslag, skicka bilder och ja, göra bloggen bättre.


E-Mejl för tips? Linada@live.se


Jag gör en ny tävling. En romantisk panfusaga. Inte så mycket romantik behövs. Helst en bra kompissaga. Den ska värma på insidan.


Tack!

Av Linada Panfu - 19 januari 2011 19:05

Kolla ni vad jag gjorde i helgen. Ps. Mitt ben är bra. Jag kan åka skridskor och springa i panfu.

            Det får räcka. Jag sak nog göra en tävling...en skrivtävling.


Ja! Jag gör från och med nu en skrivtävling för alla pandor och icke pandor! Tema?: Helst panfu!

Bilder?: Ja, om du kan måla någon. Annars kanske jag gör en.

Stavning?: Inte massa för kortningar på engeska eller svenska. Stavfel? Det fixar jag!

Inlämmning?: Sker innan 3/2-11 kolla på bilden!   Jag har träffat en panda idag. En speciell. Kolla på bilden igen. Jag klippte ut den.

  Lunie!!! JA! Ni hörde. Men jag är i Lomises rum. Med Lunie! Iiippp!


Men hejdå!

Av Linada Panfu - 17 januari 2011 16:13

Lyssna! JAG ÄLSKAR INLÄGGET! förlåt för skriket  

Hej, Maximus! ;)

Vad roligt att höra från dig. Så du säger att slottet har en ny terrass? Vad häftigt! Tyvärr kan vi inte komma och se den just nu, vi är väldigt upptagna med spelningar, intervjuer och skriva autografer. Du vet hur det är att vara kändis! ;)

Vi är i New York just nu, och alla frågar var de kan få våra läckra pannkakor. :lol: Vi stötte på en riktigt trevlig typ här. Han heter Troy, och sköter ett litet pannkaksställe. Han åker världen runt med det, och när vi berättade att vi är från Panfu, bestämde han sig för att åka dit härnäst! Det är rätt häftigt, eller hur? Han borde vara där på onsdag. Här är en bild, så att du känner igen honom:

Få honom att känna sig välkommen, okej? Och hälsa Ella och alla andra Pandor från oss också!

Rock on!
- The Smashing Pancakes



Jag ser fram imot  att äta pannkakor av honom. Men han har dålig hygien. Blää!  Men ta det lugnt. Pannkakorna innerhåller säkert BARA det de ska göra. Annars tar jag mina kryckor och bankar vettet ur honom!  

//Linada

Av Linada Panfu - 13 januari 2011 18:30

Hej! Jag ska visa ett mini kollage på mig. Ni ska få se hur crazy jag var idag på  panfu.

     

Okej, jag står på båten med 5 bollys. Sen står jag på...SLOTTETS HÖGSTA TORN?! Jag behövde bada. Jag blir svettig när jag klättrar upp på slottet. Efter doppet stack jag iväg till hamnen igen. Men nu åker jag skridskor vid horisonten. Nu är jag tillbaka på slottets mark. Men jag flyger nu. Sen flyger jag ner till slottets näst högsta torn  . Nu är jag tillbaka vid stranden. Men jag är på bryggan. Sedan gick jag till djuraffärens tak. Jag är ganska trött. Men jag sticker till vulkanen. Sen hoppade jag upp på skönhetssalongens tak. Jag skulle idrotta lite också. Då passade jag på att klättra upp på taket till sporthallen. Nu slappnar jag av med att kolla på ett race. Jag satte mig på den bästa platesen på läktaren. Sedan gick jag till skönhetssalongen igen för att piffa till mig. Jag klätrade upp på väggen också. Sen behövde jag värme. Vad är bättre än en mysig lägereld. Inte att sitta på den. Men det gjorde jag. Tigge hjälpte mig upp på alla tak och så. Han hjälpte mig.


Alla mina djur:

Tigge

Mari

Reddie


Reddie är ny. Fick honom innan.

Av Linada Panfu - 12 januari 2011 17:46

Hej! Jag är i level 14 nu. Jag har fått skridskorna av Manny. Men jag är arg på dem där dum skridskorna!   Kolla själv vad som hände!!!!

 

Det började med att jag gick till hamnen för att åka skridskor. Det funkade. Oturligt nog. Nummer 1 är när min bolly Tigge (smeknamn) fotade mig. Då åkte jag i full fart. Men Tigge fick en bild på mig. Nummer 2. När jag tappade balansen och hamnade på rumpan. Då fotade Tigge mig. Jag försökte fånga Tigge. Men jag kunde inte resa mig. Sen hämtade Tigge Mari. Min Pokopets. Hon ringde efter en ambulans. Efter 10 minuter kom ambulansen. Nummer 3. En panda fick röngta mig. Jag hade väldigt svårt att gå. Jag fick hoppa på en tass. Men Tigge och Mari hjälpte mig. Sjuksyster sa till mig att jag hade brutit benet. Nummer 4 är när jag får sitta i rullstol. Undra hur jag ska kunna köra forboll. Jag förblir i rullstol i en vecka.

Av Linada Panfu - 3 januari 2011 19:52

Hej! Ella&Max, jag vill ha med min blogg på blogglistan så ni vet det!

Men nu till bilderna. Jag tar bilderna och visar!

Eller nej, det blir över 100 bilder. Det orkar jag inte. Jag ska sova snart  

Lite tråkigt är det att inte kommenterar, frågar eller gör något till bloggen. Om du har en bild som du vill visa upp okej, maila mig på LinadaPanfu@live.se då kommer den fram och du får uppmärksamhet.


Köpte en     pruttkudde!!!!!!!!!!!!! Syrrans exploderade när hon satte sig på den. HiHi!   

// Linada

Av Linada Panfu - 3 januari 2011 19:09

Jag har börjat undra en sak. Ella&Max och Kamaria, de är typ Panfu.se grunden. Men Penny, Lenny, Lili, Mr. Cruly och Pandi Mc, de är ju inte med i mycket. Mr. Curly är med i 1 äventyr, det är nästan alla dem. Jag tycker också att man borde kunna skriva koder så man blir guldpanda i 2 dagar, några då man får saker.


Är du inte medlem på Panfu men gillar bloggen, skaffa Panfu och spela tills elräkningarna kommer    ! Haha!


(Klicka på bilden så kommer sidan upp!)

http://www.panfu.se/


Vet inte säkert om det kommer upp en bild.


// Linada!

Av Linada Panfu - 2 januari 2011 21:11

Hej igen! Jag har verkligen tråkigt. Så jag gjorde den här.

  Okej! Inte bara jag. En vän till mig hjälpte till lite med placeringen. Men gulligt blev det! Jag har gjort en till men den ska inte jag visa idag!

Presentation


Hej! Jag är Linada! Jag bloggar om Panfu och hjälper er! Jag kollar läget också på panfu. Oftast kommer det ut 2-3 inlägg per dag. Kolla in bloggen!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Är det rätt att bli kaxig för man har något som andra inte har som GP- medlemskap?
 Absolut! Man måste visa att man har det! Annars är man inte någon.
 Nej! Det är elakt och fult! Jag skulle bara vara som vanligt och säga det utan att kaxa till det.
 Beror på vad det är. Om det är vänner, coolhet eller något som gör en annan ledsen så nej.
 Njae....Man behöver inte vara mallig.
 Jag råkar retas omvdet ibland.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards